Dlaczego warto?
Marketing Automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w ostatnich latach. Oczekuje się, że wydatki na narzędzia do automatyzacji marketingu osiągną 25,1 mld USD rocznie do 2023 r. Jednak średnio tylko 51% firm korzysta obecnie z automatyzacji marketingu.
- 79% firm osiągających najlepsze wyniki korzysta z automatyzacji marketingu przez trzy lub więcej lat. (Venture Harbor, 2017)
- Ponad połowa firm B2B (58%) planuje wdrożyć tę technologię. (Emailmonday, 2018)
- Nowoczesna technologia może zautomatyzować 45% czynności, za wykonywanie których ludzie otrzymują wynagrodzenie (Mckinsey, 2017)
Komunikacja na dzisiejszym konkurencyjnym rynku musi być spersonalizowana. Wiedząc, czego potrzebują twoi klienci, możesz komunikować się w sposób przyciągający ich uwagę. SALESmanago Marketing Automation pomaga zrozumieć te potrzeby i oczekiwania oraz zapewnia odpowiednie narzędzia do ich rozwiązania.
- 54% marketerów twierdzi, że wzrost wskaźnika zaangażowania jest ich głównym priorytetem w e-mail marketingu. (Ascend2, 2016)
- 42% marketerów nie wysyła ukierunkowanych wiadomości e-mail. (MarketingProfs, 2016)
- Odbiorcy są o 75% bardziej skłonni klikać wiadomości e-mail z kampanii podzielonych na segmenty niż kampanie niesegmentowane. (MailChimp, 2017)
Umiejętność reagowania na najnowsze trendy za pomocą odpowiednich rozwiązań ma kluczowe znaczenie dla strategii. Spraw, aby Twój zespół marketingowy pracował z maksymalną wydajnością. Zmniejsz wydatki i czas poświęcony na przygotowanie kampanii i uzyskaj więcej konwersji na swojej witrynie. Osiągnij to wszystko dzięki Marketing Automation!