Program
9:00 - 9:30
Wprowadzenie
- poznajmy się lepiej!
- SALESmanago na rynku automatyzacji marketingu w Polsce i na świecie
9:30 - 11:00
Kluczowe funkcje automatyzacji marketingu - budowanie widoku klienta 360°
- tracking anonimowego ruchu i identyfikacja kontaktów na stronie
- jak przeprowadzić wielowymiarową segmentację bazy danych klientów
- pomiar zaangażowania klienta poprzez wdrożenie modelu scoringowego
- właściwy sposób pielęgnowania i przydzielania swoich leadów
11:00 - 11:15
Przerwa
11:15 - 13:30
Platforma SALESmanago i najnowsze funkcjonalności
- omówienie modułu CRM, kanałów komunikacji oraz możliwości automatyzacji
- omówienie najnowszych funkcjonalności oraz ich wykorzystanie: Personal Shopping Inbox, Centrum Preferencji Klienta, Program Lojalnościowy
13:30 - 14:00
Przerwa
14:00 - 15:30
Marketing Automation - tips & tricks
- wykorzystanie dynamicznych segmentów i panelu RFM Marketing Automation
- strategia zautomatyzowanej komunikacji wielokanałowej
- Case studies z wdrożeń SALESmanago - zadanie domowe
9:00 - 10:45
Konfiguracja procesów automatyzacji
- wykorzystanie reguł automatyzacji, workflow oraz Website Automation - praktyka
- praca w panelu systemu nad specyficznymi scenariuszami biznesowymi
10:45 - 11:00
Przerwa
11:00 - 12:30
Ćwiczenia praktyczne z korzystania z platformy Marketing Automation
- wdrożenie najbardziej popularnych i efektywnych procesów automatyzacji
- konfiguracja kampanii wykorzystujących wiele kanałów komunikacji oraz najnowsze funkcjonalności
12:30 - 13:00
Road mapa 2024
- nowości wprowadzone w 2023 roku - prezentacja funkcjonalności
- największe nowości i kierunki rozwoju w 2024
13:00 - 13:30
Przerwa
13:30 - 15:00
Case studies i tworzenie strategii wdrożeń Marketing Automation
- analiza przedstawionych historii biznesowych na przykładach firm z różnych branż z zadania domowego
- praca na case studies firm uczestników szkolenia
- omówienie wymagań potrzebnych do realizacji kampanii
- implementacja najciekawszych pomysłów w systemie